Vydané publikace
Aktuálně
Mimořádná situace v sociálních službách – zkušenosti z COVID-19
Koláž jako nástroj (arte)terapie a sebepoznání
Demokracie a aktivní občanství
Regionální geografie střední Evropy
Vybrané aktivity pro výuku geometrie s využitím programu GeoGebra v kontextu „malé“ revize RVP ZV
Učitel jako spolutvůrce inkluzivní školy: Vzdělávání žáků s potřebou podpory z důvodu odlišných kulturních a sociálních podmínek
Praxe v uplatňování inkluzivních přístupů: Vzdělávání žáků s potřebou podpory z důvodu odlišných kulturních a sociálních podmínek
Kontroverzní témata v MŠ a na 1. stupni ZŠ. Inspirace pro pregraduální přípravu vyučujících mateřských a základních škol
Krajina jako námět a médium ve výtvarné výchově
Druhé vydání úspěšné publikace Krajina jako námět a médium ve výtvarné výchově
Didaktické listy pro přípravu lekcí výtvarné výchovy
Seria Pedagogica et Psychologica
Koláž jako nástroj (arte)terapie a sebepoznání
Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání
Škola - hrozba či příležitost pro zranitelné jedince
Seria Scientia
Demokracie a aktivní občanství
Katolická organizace Orel: Historie tělesné výchovy a sportu v českých zemích a Československu do roku 1948
Vývoj výkonnostní úrovně v bězích na střední a dlouhé tratě na území České republiky od roku 1945 po současnost
Seria Education
Kontroverzní témata v MŠ a na 1. stupni ZŠ. Inspirace pro pregraduální přípravu vyučujících mateřských a základních škol
Učitel jako spolutvůrce inkluzivní školy: Vzdělávání žáků s potřebou podpory z důvodu odlišných kulturních a sociálních podmínek
Praxe v uplatňování inkluzivních přístupů: Vzdělávání žáků s potřebou podpory z důvodu odlišných kulturních a sociálních podmínek
Seria Disertationes
Ostatní vydané publikace
Mimořádná situace v sociálních službách – zkušenosti z COVID-19
Mentorská podpora akademických pracovníků
Základní oblasti ideového záměru alternativního průchodu studiem v rámci studijního programu zaměřením na vzdělávání učitelů 2. stupně základních škol
Základní oblasti ideového záměru alternativního průchodu studiem v rámci studijního programu zaměřením na vzdělávání učitelů 1. stupně základních škol
Základní oblasti ideového záměru alternativního průchodu studiem v rámci studijního programu se zaměřením na vzdělávání učitelů mateřských škol
Biomasa v trvale udržitelné krajině – digitální technologie, aktuální trendy a výzvy ve výuce
Sborník příspěvků z konference
Síťování (networking) v pedagogickém výzkumu
Sborník z XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu