OBSAH
Zdeňka MATYUŠOVÁ, Helena ZBUDILOVÁ Slovo úvodem |
5 |
STUDIE – ANGLICKÝ JAZYK | |
DENISA ŠULOVSKÁ (UNIVERZITA KOMENSKÉHO, FILOZOFICKÁ FAKULTA) TEACHING TO WRITE AN ABSTRACT IN THE ESP/EAP CLASSROOM |
9 |
STUDIE – ČESKÝ JAZYK | |
JIŘÍ JOŠT, IVANA ŠIMKOVÁ, HELENA HAVLISOVÁ (JIHOČESKÁ UNIVERZITA, PEDAGOGICKÁ FAKULTA) REEDUKAČNÍ EFEKT METODY ČTENÍ SFUMATO® NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE |
21 |
HELENA ZBUDILOVÁ (JIHOČESKÁ UNIVERZITA, TEOLOGICKÁ FAKULTA) VYBRANÁ SOUDOBÁ TÉMATA LITERATURY PRO DĚTI A MLÁDEŽ A JEJICH VYUŽITÍ VE ŠKOLNÍ EDUKACI A VÝCHOVĚ VE VOLNÉM ČASE |
34 |
STUDIE – FRANCOUZSKÝ JAZYK | |
DAGMAR KOLÁŘÍKOVÁ (UNIVERSITÉ DE BOHÊME DE l’OUEST) QUE DISENT LES MOTS NOUVEAUX INTRODUITS DANS LES DICTIONNAIRES FRANÇAIS? |
50 |
STUDIE – SLOVENSKÝ JAZYK | |
EVA HOMOLOVÁ (UNIVERZITA MATEJA BELA, BANSKÁ BYSTRICA) PRÍČINY ZLYHÁVANIA SENIOROV V JAZYKOVOM VZDELÁVANÍ |
70 |
Jeronýmova 10, 371 15 České Budějovice Tel. 387 773 020 |
© 2022 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies