OBSAH
Zdeňka MATYUŠOVÁ, Helena ZBUDILOVÁ Slovo úvodem |
5 |
STUDIE - ANGLICKÝ JAZYK | |
HELENA BINTEROVÁ, MICHAL ŠERÝ, MAREK ŠULISTA (UNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA) PUPILS' PERCEPTION OF MATHEMATICS IN LESSONS OF MATHEMATICS PRESENTED IN A FOREIGN LANGUAGE |
9 |
JITKA BREŠOVÁ, VLASTA NEPIVODOVÁ (MENDEL UNIVERSITY IN BRNO) INTERCULTURAL COMPETENCE AND LANGUAGE TEACH1NG |
17 |
VIERA ELIAŠOVÁ (UNIVERZITA KOMENSKÉHO V BRATISLAVĚ) TVOŘIVÉ PÍSANIE V KURZOCH ODBORNÉHO JAZYKA NA VYSOKEJ ŠKOLE (2. časť) |
24 |
STUDIE - ITALSKÝ JAZYK | |
ZORA JAČOVÁ (UNIVERSITÀ COMENIUS DI BRATISLAVA) LA METAFORA DEL PALLONE E IL NUOVO LINGUAGGIO POLITICO DI SILVIO BERLUSCONI |
34 |
STUDIE - RUSKÝ JAZYK | |
JAKUB KONEČNÝ (PEDAGOGICKÁ FAKULTA UNIVERZITY KARLOVY) ZPŮSOBY UTVÁŘENÍ FONETICKÉ GRAMOTNOSTI ŽÁKŮ V PRŮBĚHU STUDIA RUSKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍ ŠKOLE |
44 |
STUDIE - ŠPANĚLSKÝ JAZYK | |
PETR STEHLÍK (MASARYKOVA UNIVERZITA LA POLÉMICA ACERCA DE LAS NOVEDADES EN LA OLE (2010) DESDE LA PERSPECTIVA DE ELE |
57 |
RECENZE - INFORMACE - ZPRÁVY | |
JESENSKÁ, P.: HOMOLOVÁ, E.: VÝUČBA ANGLIČTINY ŽIAKOV SO SPECIFICKÝMI PORUCHAMI UČENIA A ŠPECIÁLNYMI VÝCHOVNO-VZDELÁVACÍMI POTŘEBAMI, 1. časť: VÝUČBA ANGLIČTINY ŽIAKOV S DYS-PORUCHAMI. Hradec Králové 2012 | 69 |
KONEČNÝ, J.: МОРОЗОВ, В. Э.: МЕТОДИКА УРОКА РУССКОГО ЯЗЫКА КАК ИНОСТРАННОГО. Москва 2012 | 69 |
ZBUDILOVÁ, H.: MACHKOVÁ, E.: VOLBA LITERÁRNÍ LÁTKY PRO DRAMATICKOU VÝCHOVU ANEB HLEDÁNÍ DRAMATIČNOSTI. Praha 2012 | 72 |
ZEMKOVÁ, L.: BETÁKOVÁ, L.: DISCOURSE AND INTERACTION IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING. Prague 2010 | 73 |
Jeronýmova 10, 371 15 České Budějovice Tel. 387 773 020 |
© 2022 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies