Pět spoluautorů z Pedagogické fakulty JU – Iva Žlábková, Jan Petr, Iva Stuchlíková, Lukáš Rokos a Alena Hošpesová – ve spolupráci se svými zahraničními kolegy s radostí oznamují vydání nové knihy s názvem „Developing Formative Assessment in STEM Classrooms“ v prestižním nakladatelství Routledge (Taylor & Francis Group).
Kniha shrnuje zkušenosti z mezinárodního projektu Assess Inquiry in Science, Technology and Mathematics Education (ASSIST-ME) a jejím cílem je podpořit výzkumné pracovníky, vzdělavatele učitelů a samotné učitele z praxe při orientaci v otázkách souvisejících s formativním hodnocením a jeho použitím v praxi. Tým z Pedagogické fakulty JU se zaměřil na pohled učitelů z praxe na formativní vrstevnické hodnocení (kapitola má název Development of teachers´ perspective on formative peer assessment).
Tato publikace představuje významný přínos v oblasti vzdělávání a poskytuje cenné nástroje a strategie pro efektivní formativní hodnocení ve STEM výuce. Děkujeme všem, kteří se podíleli na tvorbě této knihy a přispěli k jejímu úspěšnému vydání.
Jeronýmova 10, 371 15 České Budějovice Tel. 387 773 020 |
© 2022 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies